YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

Daniel Przygoda (VML Poland) – O kampaniach realizowanych dla Orange i Samsunga

maxresdefault (2)

Tydzień temu zaprezentowaliśmy wam premierowy odcinek YT Backstage w odświeżonej formule z analizą filmów. Jednym z gości Aleksandry Mikołajczyk, był wówczas Daniel Przygoda z VML Poland. Dziś, chcielibyśmy zaprosić was do obejrzenia drugiej części tego spotkania czyli wywiadu.

Agencji VML nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Daniel Przygoda pracuje tam jako senior copywritter. W 16 odcinku YT Backstage, Aleksandra Mikołajczyk miała okazję przepytać go z kilku najświeższych kampanii za którymi stoi VML Poland.

Na pierwszy ogień poszły filmy z cyklu Studio Konesera, które zrealizowano dla Samsung Polska. W trzech krótkich odcinkach cyklu pojawiają się zarówno gwiazdy mediów tradycyjnych, jak również youtuber, Jakub Dębski. Daniel opowiedział nam o tym, czym kierowano się podczas doboru influencerów a także w jaki sposób wyglądały przygotowania do tej realizacji.

O kolejnej omawianej serii filmów, za którą stoi VML Poland, pisaliśmy jakiś czas temu na łamach YT Backstage. Chodzi o Historie na Kartę, akcję do której zaangażowano takich twórców jak Cyber Marian, ekipę Abstrachuje czy Aleksandrę Kasprzyk. Daniel podzielił się z nami kulisami tej produkcji a także opowiedział jak wyglądał klucz doboru influencerów.

Ostatni z analizowanych “kejsów” to kampania Orange Love. Tu, zadanie agencji było o tyle trudne, że pewne ramy były z góry narzucone z poziomu regionalnego. Akcja bazująca na popularnej piosence debiutowała już wcześniej w innych krajach. Zadaniem agencji było więc dodanie pewnych elementów do gotowej narracji.


YT Backstage to nowy internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu (Vine, Snapchat, Periscope). Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinkach naszej serii.

Zaproszeni goście to eksperci w dziedzinie wideomarketingu. W pierwszej części programu analizujemy wybrane kampanie ostatnich miesięcy. W nowej formule, tydzień później ukazuje się druga odsłona odcinka. Aleksandra Mikołajczyk, prowadząca YT Backstage, rozmawia z gośćmi o realizacjach przy których mieli przyjemność pracować a także pyta o trendy i aktualne wydarzenia związane ze światem wideo.

Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.

Witaj na YT360.PL!

  • Szukasz wiedzy, która pomoże Ci odnaleźć się na YouTube?
  • Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi nowościami na YouTube?
  • Nie wiesz jak skutecznie promować się z pomocą kanału wideo?

Jesteśmy pierwszym w Polsce, marketingowym przewodnikiem po YouTube. Zostaw nam swój e-mail. Zero spamu, samo mięso.