YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

„Historie na kartę”: Orange po raz kolejny podejmuje współpracę ze znanymi influencerami

Zrzut ekranu 2016-08-10 o 13.56.54

W tym tygodniu, na mojej facebookowej tablicy króluje reklama Orange. Zdania są bardzo podzielone, jednak VML (autorzy produkcji) z pewnością osiągnęli swój cel. Produkcja stworzona przy współpracy z youtuberami wywołała szum!

Bohaterami kampani zostali znani polscy youtuberzy: Rafał Masny i Robert Pasut (Abstrachuje), Cyber Marian, Aleksandra Kasprzyk (Mishon) oraz Magdalena Gawęcka (Madeline Gavi). Przeniesiono ich do świata magii, mieczy, intryg, romansów i walki o wpływy. Brzmi znajomo prawda? Biorąc pod uwagę fabułę samego wideo, porównań do Gry o Tron nie da się uniknąć. Poniżej możecie zobaczyć, jak wygląda cały film.

Celem kampanii jest zachęcenie klientów do skorzystania z letniej promocji „6 GB za 6 zł”, rejestracji numeru na kartę oraz przejścia do Orange.

– Postanowiliśmy nieco inaczej niż wcześniej opowiedzieć o ofercie Orange na kartę. Kierując komunikację stricte do ludzi młodych z jednej strony zaprosiliśmy do współpracy lubianych i cenionych influencerów, a z drugiej postawiliśmy na akcję w świecie fantasy, aktualnie bardzo modnym i budzącym zainteresowanie – mówi Tomasz Misiukiewicz,  Creative Group Head w VML Poland.

„Historie na kartę” to już kolejny projekt w którym Orange współpracuje z digital influencerami. Poprzednio mogliśmy oglądać trailery Cyber Mariana oraz produkcję „Są lepsze sposoby na zdobycie 6 GB”, którą zorganizowano w świecie Minecrafta. W przypadku tej akcji, ekipa VML nieco inaczej podeszła do tematu:

– To pierwszy w Polsce projekt tego typu, łączący świeżość i pomysłowość youtuberów z bardzo wysokiej jakości produkcją spotów. Do tej pory influencerzy raczej publikowali na własnych kanałach, bojąc pojawiania w kanałach marek, bo często wychodziło to nieco sztywno. Cieszę się, że po raz kolejny udowadniamy swoimi działaniami, że jeśli się chce, to można – powiedział Tomasz Sulewski, Kierownik ds. Projektów Korporacyjnych w Orange Polska.

Seria składa się z trzech odcinków. Pierwszym z nich jest „6 złotych monet”. Kolejne odsłony cyklu to „Opłacalne przejście” i „Zdążyć przed wiosną”. Odcinki niedługo pojawią się w sieci.

Po stronie agencji VML Poland przy kampanii pracowali: Tomasz Misiukiewicz, Creative Group Head, Darek Samul, Creative Group Head, Anna Kwiatkowska w roli Senior Account Manager oraz Production Manager. Stronę klienta reprezentowali: Tomasz Sulewski, Kierownik ds. Projektów Korporacyjnych i Stella Widomska, Ekspert ds. Projektów Strategicznych. Produkcją zajął się dom produkcyjny Sputnik, a postprodukcją Coloroffon. Spoty wyreżyserował Filip Syczyński. Scenariusze napisali Robert Pasut, Rafał Masny oraz Aleksandra Kasprzyk.

Kampania jest realizowana w ścisłej współpracy z influencerami, zarówno na etapie budowania pomysłu, jak i tworzenia scenariuszy, co jest ewenementem przy tego rodzaju produkcjach.

Witaj na YT360.PL!

  • Szukasz wiedzy, która pomoże Ci odnaleźć się na YouTube?
  • Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi nowościami na YouTube?
  • Nie wiesz jak skutecznie promować się z pomocą kanału wideo?

Jesteśmy pierwszym w Polsce, marketingowym przewodnikiem po YouTube. Zostaw nam swój e-mail. Zero spamu, samo mięso.