YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

Najbardziej znienawidzeni na YouTube: lista rekordzistów jeśli chodzi o “łapki w dół”

znienawidzone

Od miesięcy publikujemy najróżniejsze rankingi, których głownym tematem są rekordziści jeśli chodzi o subskrypcje, interakcje czy wyświetlenia. Dziś, chcemy dać szansę tym, których produkcje niekoniecznie przypadły do gustu widzom. Oto najbardziej znienawidzone produkcje na YouTube.

Nie wszystkie produkcje, które zaliczają wielomilionowe wyniki oglądalności są lubiane przez widzów. Przed rokiem 2010, filmy te mogły co najwyżej zdobyć małą liczbę gwiazdek. Sześć lat temu, na YouTube wprowadzono jednak nową funkcję czyli kciuk w górę lub w dół, za pomocą którego widzowie mogą wyrazić swoje emocje związane z daną produkcją. Dlaczego postanowiono zmienić sposób oceniania filmów? YouTube twierdzi, że widzowie i tak wystawiali tylko 1 albo 5 gwiazdek. Punktacja od 2 do 4 była praktycznie nieużywana. Wiedząc już skąd wziął się kciuk w dół i w górę, nie będę trzymał was dłużej w niepewności. Oto jak prezentuje się pierwsza dwudziestka:

zrzut-ekranu-2016-09-19-o-16-19-35

Jak widać, w rankingu królują teledyski. Nie zabrakło jednak kilku przedstawicieli produkcji innych gatunków. Najbardziej znienawidzonym trailerem filmowym jest zapowiedź najnowszej odsłony Ghostbusters. Z kolei w kategorii gier, wygrało tu Call of Duty: Infinite Warfare. Ten film cieszy się wyjątkowo złą sławą. Na zdobycie 3 milionów łapek w dół, produkcja potrzebowała zaledwie 2 tygodni.

Justin Bieber VS Rebecca Black

Mimo że piosenka pt. „Baby”, wykonywana przez Justina Biebera jest niekwestionowanym liderem rankingu, warto zwrócić uwagę na niewinne oszustwo, którego dopuścili się administratorzy konta Rebeki Black. Teledysk do utworu „Friday” pojawił się na YouTube w marcu 2011 roku i zebrał wówczas 1,2 miliona „łapek w dół”. W tamtych czasach Justin Bieber mógł się pochwalić wynikiem na poziomie 1,17. W czerwcu tego samego roku, „Friday” miało już na koncie 3 miliony „kciuków skierowanych w dół”. Jeszcze w tym samym miesiącu klip zniknął z platformy YouTube. Opublikowano go ponownie, 3 miesiące później. Biorąc pod uwagę, że klip znajduje się obecnie na 3 miejscu najbardziej znienawidzonych filmów na Youtube, trzeba przyznać, że fani muszą mieć duży problem z piosenką Rebeki Black… Trudno powiedzieć kto wygrałby w tym niechlubnym rankingu gdyby nie usunięcie filmu. W 2013 roku do Księgi Rekordów Guinessa w kategorii najmniej lubiane wideo na YouTube, trafił jednak Justin Bieber.

Pełną listę 40 najbardziej znienawidzonych filmów na YouTube znajdziecie na Wikipedii pod tym linkiem:

Witaj na YT360.PL!

  • Szukasz wiedzy, która pomoże Ci odnaleźć się na YouTube?
  • Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi nowościami na YouTube?
  • Nie wiesz jak skutecznie promować się z pomocą kanału wideo?

Jesteśmy pierwszym w Polsce, marketingowym przewodnikiem po YouTube. Zostaw nam swój e-mail. Zero spamu, samo mięso.