
Minęło już trochę czasu od premiery ostatniego odcinka naszej serii wywiadów YT Backstage. Wracamy po przerwie i tym razem, czekają na was rozmowy z twórcami działającymi na platformie TikTok. Na pierwszy ogień wybraliśmy wywiad z Anną Czulak, tiktokerką znaną jako @wyobraznia.
Niezależnie od tego, czy mieliście już styczność z platformą TikTok, czy może jest to dla was wciąż czarna magia zarezerwowana jedynie dla nastolatków, rozmowa, którą Aleksandra Mikołajczyk przeprowadziła z Anną Czulak na pewno pomoże zrozumieć tę niecodzienną platformę społecznościową, która podbija smartfony użytkowników na całym świecie.
Anna Czulak opowiada o TikTok
- Co to jest TikTok?
- Czym jest „transition”?
- Co to jest „lip-sync”?
- Czym jest “pop socket”?
- Co to jest „comedy” na TikTok?
- Ile powinien trwać film tworzony z myślą o TikTok?
- Czego potrzeba do nagrywania na TikToku?
Dla osób, które nigdy wcześniej nie miały nic wspólnego z platformą, która jeszcze do niedawna funkcjonowała jako Musical.ly, odpowiedzi na takie pytania nie będą proste. Na szczęście, ekipa Moon Media przychodzi z pomocą. Zarówno wywiady, które w niedługim czasie będą pojawiać się w ramach cyklu YT Backstage, jak i kanał TikTokowscy, powstają po to, aby edukować i pomagać zrozumieć serwis TikTok. Dlaczego warto zainteresować się tym tematem? Choćby ze względu na to, że jest to obecnie jedna z najpopularniejszych i najbardziej dynamicznie rozwijających się aplikacji mobilnych na świecie.
Marketing na TikTok
Oprócz tego, że TikTok dostarcza rozrywki użytkownikom, może również posłużyć marketerom, którzy w swoich działaniach wykorzystują influencer marketing. Milionowe zasięgi polskich twórców pozwalają w szybki sposób dotrzeć do konsumentów a budżety na kampanie są tu znacząco niższe niż w przypadku współprac z youtuberami. Aby dowiedzieć się więcej na temat współpracy z tiktokerami, warto odwiedzić stronę Moon Media Influencers i skorzystać z formularza kontaktowego.
YT Backstage to internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu (TikTok, Snapchat, Periscope). Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinkach naszej serii.
Zaproszeni goście to eksperci w dziedzinie marketingu. W pierwszej części programu analizujemy wybrane kampanie ostatnich miesięcy. W nowej formule, każdy gość pojawia się w dwóch odcinkach. Druga część to rozmowy o wideomarketingu a także wytania związane z działalnością osób, które odwiedzają nasze studio. Aleksandra Mikołajczyk, prowadząca YT Backstage, rozmawia z gośćmi o realizacjach przy których mieli przyjemność pracować a także pyta o trendy i aktualne wydarzenia związane ze światem wideo.
Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.