
Tydzień temu zaprezentowaliśmy wam premierowy odcinek YT Backstage w odświeżonej formule z analizą filmów. Jednym z gości Aleksandry Mikołajczyk, był wówczas Daniel Przygoda z VML Poland. Dziś, chcielibyśmy zaprosić was do obejrzenia drugiej części tego spotkania czyli wywiadu.
Agencji VML nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Daniel Przygoda pracuje tam jako senior copywritter. W 16 odcinku YT Backstage, Aleksandra Mikołajczyk miała okazję przepytać go z kilku najświeższych kampanii za którymi stoi VML Poland.
Na pierwszy ogień poszły filmy z cyklu Studio Konesera, które zrealizowano dla Samsung Polska. W trzech krótkich odcinkach cyklu pojawiają się zarówno gwiazdy mediów tradycyjnych, jak również youtuber, Jakub Dębski. Daniel opowiedział nam o tym, czym kierowano się podczas doboru influencerów a także w jaki sposób wyglądały przygotowania do tej realizacji.
O kolejnej omawianej serii filmów, za którą stoi VML Poland, pisaliśmy jakiś czas temu na łamach YT Backstage. Chodzi o Historie na Kartę, akcję do której zaangażowano takich twórców jak Cyber Marian, ekipę Abstrachuje czy Aleksandrę Kasprzyk. Daniel podzielił się z nami kulisami tej produkcji a także opowiedział jak wyglądał klucz doboru influencerów.
Ostatni z analizowanych “kejsów” to kampania Orange Love. Tu, zadanie agencji było o tyle trudne, że pewne ramy były z góry narzucone z poziomu regionalnego. Akcja bazująca na popularnej piosence debiutowała już wcześniej w innych krajach. Zadaniem agencji było więc dodanie pewnych elementów do gotowej narracji.
YT Backstage to nowy internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu (Vine, Snapchat, Periscope). Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinkach naszej serii.
Zaproszeni goście to eksperci w dziedzinie wideomarketingu. W pierwszej części programu analizujemy wybrane kampanie ostatnich miesięcy. W nowej formule, tydzień później ukazuje się druga odsłona odcinka. Aleksandra Mikołajczyk, prowadząca YT Backstage, rozmawia z gośćmi o realizacjach przy których mieli przyjemność pracować a także pyta o trendy i aktualne wydarzenia związane ze światem wideo.
Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.