YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

Emily’s Hair

Obrazek 9

Trzyletnia Emily Johns była posiadaczką bardzo długich włosów, które jednak sprawiały jej kłopot w zabawie i były bardzo trudne w utrzymaniu. Rodzice dziewczynki zaproponowali jej zmianę fryzury – drastyczne skrócenie włosów po to, by przekazać je dzieciom, które w trakcie chemioterapii straciły swoje. Emily przystała na propozycję rodziców i wraz ze swoją ulubioną lalką udała się do fryzjera – wujka. Wideo, w którym dziewczynka pełni rolę narratora i wyjaśnia zaistniałą sytuacje zamieszczone zostało w sieci i w ciągu kilku dni uzyskało ponad 1 370 000 odsłon. Produkcją nagrania zajęła się firma FlyPress Films – studio postprodukcyjne, które samo zaskoczone jest popularnością swojego nagrania. Na ich stronie internetowej wita nas komunikat:

Obrazek 7

Jak mówi nasz ekspert – Aleksandra Mikołajczyk, prezes grupy mediowej Moon Media, za popularnością wideo stoi przede wszystkim dobra realizacja materiału – świetne kadry, ładne kolory i fakt, że w offie jest dziewczynka, przez pryzmat której opowiedziana jest cała historia. Przekaz staje się dzięki temu spójny, a wideo autentyczne i poruszające, ale wyważone.