
Już jutro rozpoczyna się konferencja INFLUENCER MARKETING & DIGITAL PROGRAMMATIC TRENDS 2018. To dobra okazja, żeby w ciągu dwóch dni zdobyć cenną wiedzę dotyczącą najnowszych trendów w tej branży i spotkać się z ekspertami.
Konferencje organizowane przez Mediarun odbędą się w centrum konferencyjne The Tides nad brzegiem Wisły w Warszawie. Pierwszy dzień będzie poświęcony tematyce Influencer Marketingu. Drugiego dnia zaprezentowane zostaną najnowsze trendy z obszaru Digital & Programmatic Marketingu.
Na konferencji pojawią się eksperci reprezentujący takie firmy jak: Facebook, Google, Clarins Group, Oshee, White Press, Mediacom, Bird & Bird, Vistula, Loreal, Grandes Kochonos, Olx Group, Incredbots, Vivus / 4finace, Infullmobile, Allegro, Bird & Bird, Bluerank, Coca Cola, 4 Fun Media, Rtb House. Jeśli w tym roku, nie mieliście jeszcze okazji aby rozwinąć swoją wiedzę, to jest to świetna okazja aby dowiedzieć się od liderów branży jakie rozwiązania sprawdzają się w praktyce i jak przygotować wasze działania na drugie półrocze 2018 roku.
Aby wziąć udział w konferencji należy zarejestrować się pod adresem: https://marketingsummit.eu/register-pl/
Program pierwszego dnia, składa się z trzech bloków:
- INFLUENCER MARKETING
- KOMUNIKACJA Z POKOLENIEM “Z”
- MARKETING TRANSFORMATION
Program drugiego dnia, składa się z następujących bloków:
- PROGRAMMATIC MARKETING
- PERFORMANCE MARKETING
- FUTURE OF DIGITAL MARKETING
Podczas konferencji zaprezentowane zostaną case-studies, narzędzia oraz prognozy dotyczące trendów w sektorze influencer marketingu. Poniżej znajdziecie listę wszystkich wystąpień i prelekcji:
- Katarzyna Paliwoda (Head of Business) – FACEBOOK – FACEBOOK + INSTAGRAM i przyszłość Influencer Marketingu
- Agata Pilacińska (Performance Manager) – GOOGLE – Kierunki i trendy – Programmatic Marketingu
- Aleksandra Słowińska (Media & PR Manager) – CLARINS GROUP – Współpraca marek premium z Influencerami
- Mariusz Ryciak (Dyrektor marki) – OSHEE – Brand Mate – Jak zakumplować się z marką?
- Patrycja Górecka – Butora (Head of Influencer Marketing) – WHITE PRESS – Don’t waist your money – 5 pułapek Infleuncer Marketingu
- Jakub Kossut / Szymon Kubiak (Prezes / Head of Content) – MEDIACOM – Influencer Power Index – Droga do efektywności gwiazd
- Piotr Dynowski / Michał Sałajczyk – BIRD & BIRD – Najczęstsze problemy i wyzwania prawne podczas pracy z Influencerami
- Panel dyskusyjny – Influencer Marketing & Next Generation Leadership
- Halina Szydłowska – (Programmatic Manager) – OLX GROUP – Premium users i otymalizacja genetyczna
- Joanna Rewaj (Head of Strategy) – DRAGON ROUGE – Keeping Up with Gen Z – Czyli nowa generacja nadchodzi
- Adrian Milnikel (Prezes) – INCREDBOTS – How AI is transforming CCustomer Experience?
- Adam Dyba (Head of Programmatic) – VIVUS / 4FINACE – 5 kluczowych czynników Programmatic Marketing realizowanych In-House
- Kacper Sulisz (Prezes) – INFULLMOBILE – Jak nie popełnić 7 śmiertelnych błędów, budując digitalowe usługi i produkty
- Anna Wawrzeniuk / Joanna Okła (Digital Startegy Director / Managing Partner) – MEDIACOM – Programmatic Wall Street
- Marcin Gruszka (Media Officer) – PLAY – Influencer Marketing – od eksperymentów do transformacji
- Marcin Barciński – Business Manager – ALLEGRO – Nowe modele atrybucji
- Izabela Kowalczuk (Head of Data Protection & Privacy) – BIRD & BIRD – Safe & smart lead genaration
- Jarosław Miszczak (Head of Client service) – BLUERANK – Finish up with Digital! Od skoków narciarskich do kąpieli w fińskiej saunie
- Panel dyskusyjny – The Future of Digital & Programmatic Marketing
Szczegółowy program konferencji i warsztatów dostępny na stronie: