YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

Wszystko co musisz wiedzieć o influencer marketingu na jednej konferencji!

Już jutro rozpoczyna się konferencja INFLUENCER MARKETING & DIGITAL PROGRAMMATIC TRENDS 2018. To dobra okazja, żeby w ciągu dwóch dni zdobyć cenną wiedzę dotyczącą najnowszych trendów w tej branży i spotkać się z ekspertami.

Konferencje organizowane przez Mediarun odbędą się w centrum konferencyjne The Tides nad brzegiem Wisły w Warszawie. Pierwszy dzień będzie poświęcony tematyce Influencer Marketingu. Drugiego dnia zaprezentowane zostaną najnowsze trendy z obszaru Digital & Programmatic Marketingu.

Na konferencji pojawią się eksperci reprezentujący takie firmy jak: Facebook, Google, Clarins Group, Oshee, White Press, Mediacom, Bird & Bird, Vistula, Loreal, Grandes Kochonos, Olx Group, Incredbots, Vivus / 4finace, Infullmobile, Allegro, Bird & Bird, Bluerank, Coca Cola, 4 Fun Media, Rtb House. Jeśli w tym roku, nie mieliście jeszcze okazji aby rozwinąć swoją wiedzę, to jest to świetna okazja aby dowiedzieć się od liderów branży jakie rozwiązania sprawdzają się w praktyce i jak przygotować wasze działania na drugie półrocze 2018 roku.

Aby wziąć udział w konferencji należy zarejestrować się pod adresem: https://marketingsummit.eu/register-pl/

Program pierwszego dnia, składa się z trzech bloków:

  1. INFLUENCER MARKETING
  2. KOMUNIKACJA Z POKOLENIEM “Z”
  3. MARKETING TRANSFORMATION

Program drugiego dnia, składa się z następujących bloków:

  1. PROGRAMMATIC MARKETING
  2. PERFORMANCE MARKETING
  3. FUTURE OF DIGITAL MARKETING

Podczas konferencji zaprezentowane zostaną case-studies, narzędzia oraz prognozy dotyczące trendów w sektorze influencer marketingu. Poniżej znajdziecie listę wszystkich wystąpień i prelekcji:

  • Katarzyna Paliwoda (Head of Business) – FACEBOOK – 
FACEBOOK + INSTAGRAM i przyszłość Influencer Marketingu
  • Agata Pilacińska (Performance Manager) – GOOGLE
 – Kierunki i trendy – Programmatic Marketingu
  • Aleksandra Słowińska (Media & PR Manager) – CLARINS GROUP – 
Współpraca marek premium z Influencerami
  • Mariusz Ryciak (Dyrektor marki) – OSHEE
 – Brand Mate – Jak zakumplować się z marką?
  • Patrycja Górecka – Butora (Head of Influencer Marketing) – WHITE PRESS
 – Don’t waist your money – 5 pułapek Infleuncer Marketingu
  • Jakub Kossut / Szymon Kubiak (Prezes / Head of Content) – MEDIACOM – 
Influencer Power Index – Droga do efektywności gwiazd
  • Piotr Dynowski / Michał Sałajczyk – BIRD & BIRD – 
Najczęstsze problemy i wyzwania prawne podczas pracy z Influencerami
  • Panel dyskusyjny – Influencer Marketing & Next Generation Leadership
  • Halina Szydłowska – (Programmatic Manager) – OLX GROUP
 – Premium users i otymalizacja genetyczna
  • Joanna Rewaj (Head of Strategy) – DRAGON ROUGE
  – Keeping Up with Gen Z – Czyli nowa generacja nadchodzi
  • Adrian Milnikel (Prezes) – INCREDBOTS
 – How AI is transforming CCustomer Experience?
  • Adam Dyba (Head of Programmatic) – VIVUS / 4FINACE
 – 5 kluczowych czynników Programmatic Marketing realizowanych In-House
  • Kacper Sulisz (Prezes) – INFULLMOBILE
 – Jak nie popełnić 7 śmiertelnych błędów, budując digitalowe usługi i produkty
  • Anna Wawrzeniuk / Joanna Okła (Digital Startegy Director / Managing Partner) – MEDIACOM
 – Programmatic Wall Street
  • Marcin Gruszka (Media Officer) – PLAY – 
Influencer Marketing – od eksperymentów do transformacji
  • Marcin Barciński – Business Manager – ALLEGRO – 
Nowe modele atrybucji
  • Izabela Kowalczuk (Head of Data Protection & Privacy) – BIRD & BIRD
 – Safe & smart lead genaration
  • Jarosław Miszczak (Head of Client service) – BLUERANK
 – Finish up with Digital! Od skoków narciarskich do kąpieli w fińskiej saunie
  • Panel dyskusyjny – The Future of Digital & Programmatic Marketing

Szczegółowy program konferencji i warsztatów dostępny na stronie: