
Katarzyna Węglewska (GoldenSubmarine) gościła u nas 2 tygodnie temu, kiedy razem z Danielem Przygodą (VML Poland) i prowadzącą #YTBackstage Aleksandrą Mikołajczyk, analizowali najciekawsze, youtube’owe reklamy ostatnich miesięcy. Dziś, w 16 odcinku naszego talk-show, rozmowa dotycząca trendów w marketingu wideo a także projektów, które GoldenSubmarine realizowało m.in. dla ING oraz Skody.
Pierwsza kampania o której panie rozmawiały w studio Moon Media, stworzona była dla banku ING. Akcja obejmowała współpracę zarówno z influencerem jak i inspirującymi osobami, które konsekwentnie dążą do celu, realizując swoje pasje. Katarzyna (Head Of Video Production w GoldenSubmarine) opowiedziała o angażowaniu liderów opinii i ambasadorów marki a także o tym jakie było kryterium wyboru takich postaci w przypadku kreacji dla ING.
Kiedy zapraszaliśmy naszego gościa do studia, najbardziej interesowały nas jednak informacje i ciekawostki dotyczące internetowego serialu stworzonego dla marki Skoda. “Zakręcone”, bo taki tytuł nosi seria składająca się z 6 odcinków, to chyba pierwszy tego typu program na polskim YouTube, do którego zaangażowano aktorki ze świata mediów tradycyjnych. Dowiedzieliśmy się m.in. jak mierzy się sukces kampanii wideo w internecie a także jakie założenia towarzyszyły marce i agencji podczas przygotowań do produkcji serialu.
W najnowszym odcinku YTBackstage nie zabrakło też pytań o różnice między angażowaniem influencerów oraz aktorów i profesjonalnych prezenterów a także o to w jaki sposób powinno wyglądać lokowanie produktów aby nie zniechęcać konsumentów. Na koniec, nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie zapytali o tegoroczne trendy w świecie marketingu wideo.
YT Backstage to nowy internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu (Vine, Snapchat, Periscope). Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinkach naszej serii.
Zaproszeni goście to eksperci w dziedzinie wideomarketingu. W pierwszej części programu analizujemy wybrane kampanie ostatnich miesięcy. W nowej formule, tydzień później ukazuje się druga odsłona odcinka. Aleksandra Mikołajczyk, prowadząca YT Backstage, rozmawia z gośćmi o realizacjach przy których mieli przyjemność pracować a także pyta o trendy i aktualne wydarzenia związane ze światem wideo.
Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.