
W najnowszym odcinku YT Backstage podejmujemy temat, którego na YT360.PL jeszcze nie było. W 19 odcinku naszego wideomarketingowego talk-show, gościem Aleksandry Mikołajczyk była Kinga Sawczuk – królowa polskiej sceny Musical.ly.
Aplikacja społecznościowa, która powstała cztery lata temu w Szanghaju może nie być znana starszym odbiorcom, którzy na co dzień ograniczają się do Instagrama, Facebooka, Twittera i może Snapchata. Użytkownicy Musical.ly to głównie ludzie młodzi. Platforma nie służy do wymiany zdjeć czy newsów ale do generowania krótkich klipów wideo w których tworzymy coś na kształt playbackowych teledysków. W tle lecą podkłady ze znanych piosenek a użytkownicy mogą urozmaicać swoje produkcje filtrami i nakładkami. To, że dorośli nie znają Musical.ly nie oznacza, że platforma nie ma potencjału. Wręcz przeciwnie. W ubiegłym roku Bytedance Technology Co. wykupił aplikację za miliard dolarów. Skąd ta kwota? Z platformy korzysta obecnie przeszło 200 milionów użytkowników. A to oznacza, że Musical.ly może być bardzo dobrym sposobem na działania marketingowe wśród młodszych odbiorców…
Kinga Sawczuk – królowa polskiego Musical.ly
Kinga Sawczuk ma 17 lat i swoją przygodę z mediami społecznościowymi zaczynała w serwisie YouTube. Obecnie, na swoim koncie „Kompleksiaraxx” zgromadziła 288 tysięcy subskrybentów. Wynik ten wydawałby się imponujący, gdyby nie fakt, że to nic przy tym, ilu obserwatorów śledzi działania Kingi w serwisie Musical.ly. Tam, jest ich aż 2 miliony, co daje jej pozycję najpopularniejszego twórcy na tej platformie.
W najnowszym odcinku YTBackstage, Kinga opowiedziała o mechanizmach działania aplikacji Musical.ly a także o tym w jaki sposób zaczęła się jej przygoda z tą platformą. Nie zabrakło też pytań o charakterze biznesowym. Okazuje się, że serwis ten nie oferuje natywnej monetyzacji treści z jaką mamy do czynienia na YouTube. Nie oznacza to jednak, że na Musical.ly nie da się zarabiać. Kinga opowiedziała nam o współpracach korporacyjnych, które zdarzało jej się realizować na swoim profilu.
Poznaj Musical.ly!
19 odcinek YT Backstage to wiedza o Musical.ly w pigułce. Jeśli chcecie rozpocząć swoją przygodę z tą platformą albo jesteście ciekawi co na jej temat ma do powiedzenia najpopularniejsza w Polsce autorka filmików w tym serwisie, koniecznie odwiedźcie nasz kanał YouTube!
PS. Koniecznie oglądajcie do końca jeśli chcecie zobaczyć debiutanckie Musical.ly Aleksandry Mikołajczyk w duecie z Kingą!
Zainteresował cię temat Musical.ly? Chcesz zrealizować kampanię, która uwzględnia to medium przy promocji twojej marki lub produktu? A może chciałbyś wprowadzić swoją markę na tę platformę? Pisz na redakcja@yt360.pl. Chętnie pomożemy ci znaleźć odpowiednich twórców i właściwie zaplanować działania.
YT Backstage to internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu. Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinach naszej serii.
Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.