
Co jakiś czas namierzamy dla Was artykuły agregujące statystyki związane z wideomarketingiem. Jeśli pracujecie w tej branży, sami wiecie jak cenne są to dane jeśli chodzi o dobre przygotowanie prezentacji, raportów czy spotkań z klientami. Oto kolejna porcja statystyk związanych z wideo w sieci!
Zanim przejdziesz do dalszej części tego artykułu, polecam otworzyć w nowych kartach poniższe teksty, w których znajdziesz jeszcze więcej danych, które możesz wykorzystać w swoich działaniach wideomarketingowych:
-
Wideomarketing 2016: Statystyki, dane, liczby…
-
YouTube: dane, liczby, statystyki [część #1]
-
Wykorzystanie video w marketingu — Dane i statystyki
-
Wideomarketing w liczbach — Te dane uzupełnią twoje raporty, prezentacje i oferty!
Karty pootwierane? Zaległe statystyki przyswojone? No to zapraszam na kolejną dawkę liczb!
Media społecznościowe
- Każdego dnia, na Facebooku, wyświetlanych jest ponad 8 miliardów filmów. Szacuje się, że to więcej niż 100 milionów godzin materiału wideo!
- Codziennie, na Snapchacie oglądanych jest ponad 10 miliardów filmów.
- Każdego tygodnia, 45% użytkowników serwisów społecznościowych ogląda materiały wideo na YouTube lub Facebooku przez więcej niż godzinę!
- 82% użytkowników Twittera ogląda filmy wideo na tej właśnie platformie.
- Gdyby filmy oglądane każdego dnia na Periscope zmontować w jeden materiał, trwałby on 110 lat!
- 500 milionów ludzi, codziennie ogląda materiały wideo na Facebooku.
- Każdego dnia, na YouTube oglądane są filmy, których sumaryczna długość przekracza 500 milionów godzin.
- 1/3 użytkowników internetu na całym świecie posiada konto na YouTube.
Marketing
- Konsumencie 4 razy częściej wybierają treści wideo dotyczące produktów, w porównaniu do materiałów, które trzeba czytać.
- Materiały wideo udostępniane są 1200% razy częściej niż materiały z tekstem i linkami.
- Materiały wideo dają wzrost organicznego ruchu z wyszukiwarek na pozomie 157%.
- Wideo na landing page danego produktu lub marki może zwiększyć konwersję aż o 86%.
- 65% konsumentów chętniej decyduje się na zakup produktu online po zapoznaniu się z materiałem wideo, który jest z nim związany.
- Fakt posiadania wideo na landing page o 53% podnosi szanse na pozycjonowanie w pierwszych wynikach wyszukiwarki.
- Czterech na pięciu konsumentów chętniej kupuje produkty online po zapoznaniu się z filmem na dany temat.
- Szacuje się, że jeszcze przed 2020 rokiem, materiały wideo będą wypełniały 80% ruchu w internecie!
- Dodawanie filmów do wiadomości e-mail może przyczynić się do wzrostu klikalności w nasz mailing od 200 do 300%.
- 75% użytkowników odwiedza stronę internetową danej marki po obejrzeniu materiału wideo.
- Ludzie spędzają średnio 2,6 raza więcej czasu na stronach, które oferują materiały wideo, w porównaniu do tych na których znajdziemy tylko tekst.
- Każdego miesiąca, użytkownicy sieci spędzają średnio 16 minut na oglądaniu materiałó∑ wideo.
- 92% użytkowników, którzy oglądają materiały wideo na urządzeniach mobilnych, dzieli się filmami z innymi.
Jak zwykle, do niektórych z tych danych podchodziłbym ostrożnie i traktował je jako ciekawostki. Wszystkie dokładne źródła możecie jednak znaleźć na stronie Business2Community, gdzie udało mi się namierzyć powyższe zestawienie. Tam też szukajcie dokładniejszych analiz, z których wynikają powyższe dane.