YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

Komu Komunikacja #26 — Zapraszamy na potężną dawkę wiedzy o wideomarketingu!

W miesiącu, w którym obchodzimy rocznicę uruchomienia polskiej wersji językowej YouTuba, w Krakowie odbędzie się iwent na którym porozmawiamy o tym, jak rozwój wideo i kanałów pozwalających na rozprzestrzeniania treści filmowych wpłynął na komunikację marek.

Spotkanie odbędzie się już w najbliższy czwartek o godzinie 18, w Artetece, przy ulicy Rajskiej 12. Iwent jest bezpłatny, jednak wymaga wcześniejszych zapisów, za pośrednictwem serwisu Evenea.

Edit: Okazało się, że bilety rozeszły się na pniu, dlatego organizatorzy uruchomili listę rezerwową. Chętni mogą zgłaszać się pod adresem: kontakt[małpa]komukomunikacja.pl

Oto kogo będzie można usłyszeć już za 3 dni w Krakowie:

Magdalena Daniłoś

CEO w OFFON Agency, ewangelistka wideomarketingu, wieloletnia dziennikarka, blogerka skupiająca się na tematyce wideomarketingu. Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej tego zagadnienia, a także wielu publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii wideo marketingowych. Prowadzi swój kanał na YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube.

Temat prelekcji ekspertki: “Nie taki wideomonster straszny, jak go malują”.

Kamil Bolek

PR & Brand Manager w LifeTube. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie wideomarketingu i nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie. Firmom pomaga opowiadać historie, zarażać innych ideą, przeprowadzać odbiorcę od zainteresowania – przez entuzjazm – do zaufania. W pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated-communication. Swoje badania dotyczące osobowości marki prezentował m.in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, wykładowca.

Temat wystąpienia eksperta: Zasięg, wizerunek i angażujący natywny kontent – czyli jak sprzedają influencerzy.

Agnieszka Maciaszek

Od 2005 roku związana z branżą IT i największymi polskimi portalami internetowymi jako Project i Product Manager. Ma doświadczenie w projektach z zakresu: wideo, e-commerce, społeczności oraz serwisów internetowych B2B oraz B2C. Od 2011 roku związana z portalem Interia, początkowo jako Video Content Manager, obecnie jako dyrektor Działu Mobile i Wideo odpowiada za projekty i produkty związane z tym obszarami. Absolwentka Uniwersytet Jagielloński i studiów podyplomowych z zakresu psychologii wpływu w biznesie oraz międzykulturowego PR. Swoją misję dzielenia się wiedzą realizuje jako trener biznesu, prowadząc szkolenia i warsztaty z zakresu e-wizerunku, e-marketingu, zarządzania projektami oraz komunikacji i pracy zespołowej. Pasjonują ją podróże i poszukiwanie nowych smaków, prowadzi kulinarnego bloga z przepisami wideo Zmysłowe smaki.

Temat prezentacji ekspertki: Veni, vidi, video! – w jaki sposób marki wykorzystują wideo w Internecie.

Karol Wyszyński

Partner w agencji Los Videos. Współtworzy wraz z Jeffreyem Harmonem kampanie, które udowadniają, że wideo online sprzedaje. W lipcu 2014 roku zdobył certyfikat YouTube w zakresie Audience Growth. W Laboratorium PR (Uniwersytet Warszawski) prowadził zajęcia dla studentów pt. „YouTube w komunikacji marki”. Organizator najważniejszych wydarzeń świata youtuberów: Orange Video Fest 2014 oraz Video Arena Ursynów 2015. Uczestnik VidCon 2015. YouTuber!

Tytuł prezentacji eksperta: “How to YouTube? The Greatest Viral Ad in Internet History”.

Bartłomiej Luzak

Na miejscu pojawi się też jednoosobowa reprezentacja naszej redakcji w postaci mojej skromnej osoby. Tytuł prezentacji to: Jak kreatywnie zaczarować YouTube?

Zaglądajcie na Facebook Komu Komunikacja i YT360. Być może uda się zorganizować stream na żywo.