
Kilka tygodni temu zaprezentowaliśmy Wam pierwszą część YTBackstage w którym gościem Aleksandry Mikołajczyk był Mariusz Pitura. Dziś mamy dla was dalszy ciąg niezwykle inspirującej rozmowy w której analizujemy zarówno udane kreacje agencji Walk w której pracuje nasz gość oraz rozmawiamy o szeroko pojętym marketingu video.
Najnowszy odcinek #YTBackstage już na naszym kanale:
Oto kreacje, o których była mowa podczas tego odcinka:
smart bell AXA
Nie chcę być strażakiem
Niewidzialni
Emerytura to stan konta, a nie stan ducha
Poniżej 1 część wywiadu z Mariuszem Piturą gdzie razem z Aleksandrą Mikołajczyk, analizują najlepsze kampanie reklamowe ostatnich miesięcy:
YT Backstage to nowy internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu (Vine, Snapchat, Periscope). Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinkach naszej serii.
Zaproszeni goście to eksperci w dziedzinie marketingu. W pierwszej części programu analizujemy wybrane kampanie ostatnich miesięcy. W nowej formule, każdy gość pojawia się w dwóch odcinkach. Druga część to rozmowy o wideomarketingu a także wytania związane z działalnością osób, które odwiedzają nasze studio. Aleksandra Mikołajczyk, prowadząca YT Backstage, rozmawia z gośćmi o realizacjach przy których mieli przyjemność pracować a także pyta o trendy i aktualne wydarzenia związane ze światem wideo.
Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.