
Musically to aplikacja, która szturmem podbiła świat nastolatków na całym świecie. Marketerzy coraz częściej dostrzegają potencjał influencerów działających w obrębie wspomnianej platformy. Jeśli chcecie dowiedzieć się w jaki sposób funkcjonuje Musically, jak współpracować z muserami i jakich polskich twórców warto obserwować, na pewno warto zapoznać się z najnowszym raportem od Hash.fm.
Jeżeli chcesz dotrzeć z komunikacją do grupy poniżej 18 rok życia powinieneś już wiedzieć, że Musically to nowa aplikacja bez której wielu nastolatów nie wyobraża sobie obecnie życia. Z raportu przygotowanego przez Hash.fm dowiesz się, jak wielki potencjał skrywa ta platforma, kto i w jaki sposób z niej korzysta oraz za co ją pokochał. Najpopularniejsi użytkownicy aplikacji mają na swoim koncie już ponad milion fanów.
Raport o ulubionej aplikacji nastolatków możecie pobrać klikając w poniższy link:
Co to jest Musically?
Mówiąc o Musical.ly powinniśmy wyobrazić sobie hybrydę Snapchata ze Spotify wraz z potężnym narzędziem do montażu i platformą społecznościową zamkniętą w smartfonie – wyjaśnia Konrad Traczyk, założyciel i CEO Hash.fm
Dzięki aplikacji mobilnej za pomocą kilku kliknięć możemy stworzyć krótkie materiały wideo i zmiksować je z muzyką. Efektem pracy możemy podzielić się ze znajomymi używając do tego różnych kanałów. To wszystko. Prostota działania, dynamika oraz mobilność aplikacji w połączeniu z ulubioną muzyką nastolatków pozwoliły Musically skupić wokół aplikacji ponad 240 milionów użytkowników na całym świecie. Poza Chinami aplikacja znalazła rzesze odbiorców w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Indiach oraz Europie – w szczególności w Niemczech i we Włoszech.
Polscy muserzy

Musically to pierwsza platforma społecznościowa prawdziwie angażująca tak młodych użytkowników. Dlatego też nadążając za nimi, aplikacja jest równie dynamiczna jak jej odbiorcy – kipi życiem i ciągle ewoluuje. Hash.fm we współpracy z polskimi „muserami” opracował jedyny ranking topowych gwiazd platformy, na których materiały czekają każdego dnia setki tysięcy nastolatków. Pierwsza trójka Top Muserów to Kinga Sawczuk, Dominik Rupiński i Lena Kociszewska, których konta każdego z nich śledzi ponad milion fanów. Nasz wywiad z Kingą, który Aleksandra Mikołajczyk przeprowadziła w ramach cyklu YTBackstage, możecie sprawdzić poniżej:
Generacja Z na Musically
Musically jest jak użytkownicy tej platformy – dynamiczne, różnorodne, ewoluujące. Dynamizm aplikacji umożliwia prostą i błyskawiczną konsumpcję ogromu treści. Krótkie, nawet kilkusekundowe materiały wystarczą, by zaciekawić, wywołać emocje a przede wszystkim nie znudzić odbiorcy. Podczas gdy większość marketerów dopiero co dowiedziało się o istnieniu Musically, to część tych stale śledzących trendy może pochwalić się już pierwszymi efektami zakończonych kampanii na tej platformie. Agencja Hash.fm zrealizowała ostatnio kampanie m.in. dla największych marek FMCG na rynku oraz instytucji takich jak Rzecznik Praw Dziecka.
Podczas kampanii dla RPD, pod hasztagiem #StopSzkolnejAgresji powstało ponad 16 tys. publikacji, które szacuje się, że wygenerowały ponad 10 mln wyświetleń. Wynik ten jasno pokazuje z jak ogromnym zaangażowaniem mamy do czynienia, mówiąc o użytkownikach Musical.ly. To potężny potencjał marketingowy platformy. Hash.fm jest w stałym kontakcie z „muserami”, dzięki czemu na bieżąco czerpiemy z ich insightów, co z kolei przekłada się na wysoką skuteczność przygotowywanych przez nas kampanii dla marek. Kanały muserów – influencerów tej platformy – nie są jeszcze tak wyeksploatowane reklamowo jak np. te Youtuberów czy Instagramerów. To nowa fala liderów opinii w pełni autentycznych dla swojej grupy docelowej. – mówi Konrad Traczyk
O Musically mówi się coraz więcej. W ciągu najbliższych miesięcy, aplikacja na pewno zawalczy o swoją pozycję w świecie social mediów i przyciągnie influencerów znanych z innych platform, takich jak YouTube, Instagram czy Snapchat. Śledźcie wpisy, które będziemy publikować pod tagiem MUSICALLY. Liczba naszych publikacji na temat aplikacji, którą żyje generacja Z na pewno będzie sukcesywnie wzrastać!