YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

Nowe YT Backstage: analizujemy kampanie z GoldenSubmarine i VML Polska

YT Backstage to talk-show, który od roku, regularnie publikowaliśmy na naszym kanale YouTube. Po kilku tygodniach przerwy wracamy z odświeżoną formułą programu! W pierwszym odcinku „nowego sezonu” omawiamy kampanie wideo, które podbijały YouTube w ostatnich miesiącach, razem z Aleksandrą Mikołajczyk omawiają: Katarzyna Węglewska (GoldenSubmarine) oraz Daniel Przygoda (VML Poland).

Na czym polega nowa formuła serii #YTBackstage? Ponieważ nasz serwis, w dużej mierze poświęcony jest marketingowi wideo, chcielibyśmy częściej zapraszać do nas ekspertów i specjalistów zajmujących się reklamą w swojej codziennej pracy. Aleksandra Mikołajczyk, prowadząca program, razem z zaproszonymi gośćmi, omawiać będzie filmy, które w szczególny sposób wyróżniają się na YouTube lub w innych kanałach promocji. Nie zabraknie też analiz produkcji wideo, za którymi stoją osoby zaproszone do #YTBackstage. Tym razem, stawiamy na konkrety ze świata agencji odpowiedzialnych za kreacje, jakie na co dzień można oglądać w telewizji, na YouTube, Instagramie czy Facebooku.

Pierwszymi gośćmi nowego #YTBackstage byli: Katarzyna Węglewska z agencji GoldenSubmarine oraz Daniel Przygoda z VML Polska. Premierowy odcinek to pierwsza część rozmów, które zostały przeprowadzone w naszym studio. Omówione zostały 4 kampanie, które w ciągu ostatnich miesięcy zyskały duży rozgłos w sieci. Pierwszy z analizowanych filmów to produkcja od Aleo w której pojawiają się influencerzy znani ze świata telewizji (Magda Gessler oraz Wojciech Cejrowski) a także znany, francuski prankster: Remi Gaillard).

Następna omawiana produkcja to przykład lokowania marki na kanale dużego youtubera. Chodzi o Krzysztofa Gonciarza i produkcję „BOGATSZY O…” zrealizowaną dla mBanku.

Nie zabrakło też nieco bardziej kontrowersyjnych materiałów. Reklama firmy Vaslav Finanse viralowo podbiła internet. Pytanie tylko, czy taki rodzaj treści może przełożyć się na zwiększenie liczby klientów biura finansowego…

Ostatni z analizowanych filmów to produkcja stworzona przez Booking.com. Pracownicy firmy mogli na własne oczy przekonać się, jak wyglądają miejsca, które można zarezerwować za pomocą serwisu dla którego pracują.

Za tydzień, zapraszamy na premierę drugiej części rozmowy z Katarzyną Węglewską. Będziemy rozmawiać m.in. o kampaniach, które GoldenSubmarine realizowali dla takich marek jak Skoda czy ING. Nie zabraknie też wideomarketingowych trendów na obecny rok. Jeśli jeszcze nie subksrybujecie YT360 na YouTube, polecam nadrobić zaległości!