YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

Ruszyła akcja promocyjna marki Pilot wspierana przez twórców z serwisu Tik Tok

Platforma wideo Tik Tok (dawniej musical.ly) zdobywa w Polsce nowych użytkowników. Zaczynają z nią eksperymentować także marketerzy. Już wkrótce o jej efektywności promocyjnej przekona się producent artykułów piśmiennych Pilot, który wspólnie z Moon Media Influencers już po raz trzeci organizuje O!Błędne Dyktando.

 

O!błędne Dyktando to największy wirtualny test z ortografii w kraju. Co roku bierze w nim udział kilkanaście tysięcy śmiałków z prawie 3 tysięcy szkół. Poza częścią digitalową odbywa się również wielki finał – w jego trakcie najlepsi piszą dyktando pod okiem ekspertów językowych. Wydarzenie, które promuje 100-lecie marki Pilot, do tej pory komunikacyjnie wspierane było przez youtuberów, instagramerów oraz działania w ramach kampanii AdWords i Facebook Ads. W tym roku marka Pilot postanowiła wykorzystać potencjał nowego medium jakim jest Tik Tok (jeszcze do niedawna musical.ly).

Projekt dla marki realizuje Moon Media Influencers, dział będący częścią grupy produkcyjnej Moon Media Video, wyspecjalizowany w kampaniach z wykorzystaniem influencerów. W aktywacjach wezmą udział oprócz youtuberów (m.in. Sheo) topowi polscy „muserzy”: Kinga Sawczuk, Julia Wołczyńska, Ania Czulak, Kamil Owczarek, Oliver Kamiński, Filip Zabielski. Łączna liczba osób obserwujących ich profile to ponad 6 milionów.

Moon Media Influencers i Pilot zapowiadają, że po zakończeniu projektu zostanie przygotowane szczegółowe case study, prezentujące wyniki akcji. Na łamach YT360.PL już teraz możecie przeczytać o tym w jaki sposób akcja została przeprowadzona w ubiegłym roku i jakie wyniki udało się uzyskać:

O!Błędne Dyktando – Jak zaplanować ogólnopolski konkurs edukacyjny? [case study]

 

Start kampanii miał miejsce 20 sierpnia 2018 r., a jej zakończenie planowane jest na 27.10.2018 podczas wydarzenia w Pałacu Kultury i Nauki, na które wstęp jest wolny. Poza e-dyktandem, na stronie przedsięwzięcia są publikowane gry edukacyjne (tzw. orto-gry) zachęcające młodzież do nauki ortografii.

Więcej o akcji przeczytacie na: www.oblednedyktando.pl


Pilot

Firma w tym roku obchodzi swoje 100-lecie i nadal jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w świecie produktów piśmiennych. Obecnie Pilot to jeden ze światowych liderów w sprzedaży artykułów w swoim segmencie rynkowym.

Firma W.P.C. Sp. z o.o.

Kadra wykwalifikowanych menedżerów i specjalistów z ogromną wiedzą i doświadczeniem w branży PBS (papier, biuro, szkoła). Wyłączny dystrybutor artykułów piśmiennych japońskiej marki PILOT, artykułów szkolnych i biurowych brytyjskiej marki PUKKA PAD oraz zszywaczy i dziurkaczy indyjskiej marki KANEX.

Moon Media Promotion

W grupie Moon Media znajduje się dział specjalizujący się w influencer marketingu ukierunkowanym na YouTube oraz na promocje z wykorzystaniem narzędzi takich jak formaty AdWords dla video. Moon Media Influencers, jako jeden z pierwszych w Polsce podmiotów, świadczy usługi z zakresu kampanii w serwisie Tik Tok z własną bazą topowych twórców tej platformy.