
Kolejny odcinek YTBackstage właśnie pojawił się na naszym kanale YouTube. Rozmowa z Kamilem Gębskim jest o tyle wyjątkowa, że po raz pierwszy w historii naszego programu, możemy spojrzeć na kampanie z perspektywy klienta agencji kreatywnej.
Do tej pory, naszymi gośćmi byli marketerzy, dyrektorzy kreatywni czy youtuberzy. Tym razem, będziemy mogli spojrzeć na filmy reklamowe od zupełnie innej strony. Kamil Gębski to Senior Brand Manager w firmie Maspex pod skrzydłami której znajdują się takie marki jak: Tiger, Tymbark, Kubuś czy Lubella. W pierwszej części rozmowy z Aleksandrą Mikołajczyk, przeanalizowane zostały popularne kampanie wideo realizowane w ciągu ostatnich miesięcy. Jeśli jesteście ciekawi, na jakie elementy filmów zwraca uwagę ktoś, kto na codzień jest klientem agencji, koniecznie obejrzyjcie najnowszy odcinek YTBackstage.
Najnowszy film już na naszym kanale:
Oto analizowane kampanie:
ALLEGRO: Wyciśnij z życia jak najwięcej…
adidas Originals | ORIGINAL is never finished
HGTV Home & Garden – Do zobaczenia w Twoim domu
Polish Boy Wanted!
EB Tymczasem
YT Backstage to nowy internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu (Vine, Snapchat, Periscope). Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinkach naszej serii.
Zaproszeni goście to eksperci w dziedzinie marketingu. W pierwszej części programu analizujemy wybrane kampanie ostatnich miesięcy. W nowej formule, każdy gość pojawia się w dwóch odcinkach. Druga część to rozmowy o wideomarketingu a także wytania związane z działalnością osób, które odwiedzają nasze studio. Aleksandra Mikołajczyk, prowadząca YT Backstage, rozmawia z gośćmi o realizacjach przy których mieli przyjemność pracować a także pyta o trendy i aktualne wydarzenia związane ze światem wideo.
Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.