YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

Wideomarketing w liczbach — Te dane uzupełnią twoje raporty, prezentacje i oferty!

Uwielbiamy dane procentowe i to właśnie one są najlepszym sposobem na to, żeby przekonywać niedowiarków, że coś jest skuteczne. Tym razem, chciałbym zaprezentować wam fragmenty infografiki stworzonej przez firmę oferującą rozwiązania informatyczne dla biznesów. I tak, głównym tematem jest tutaj wykorzystanie wideo w marketingu.

Gdybyście potrzebowali przekonać klienta do tego, że warto rozszerzyć działania marketingowe o treści wideo lub chcieli uzupełnić swoje prezentacje o dane, które potwierdzają wasze tezy i obalają mity, poniżej znajdziecie kilka twardych dowodów na to, że przez najbliższe lata, wciąż będziemy słyszeć o tym, że oto nadszedł rok internetowego wideo…

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.01.18

  • W 2017 roku, treści wideo będą generowały aż 74% całkowitego ruchu w Internecie.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.01.30

  • W ciągu miesiąca, w sieci pojawia się trzy razy więcej treści wideo niż telewizja była w stanie wyprodukować w ciągu 3 dekad.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.01.49

  • 65% widzów ogląda więcej niż 3/4 danej statystycznej wideo.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.01.56

  • 33% posiadaczy tabletów ogląda na swoich urządzeniach treści wideo przez około 1 godzinę, każdego dnia.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.02.04

  • 28% użytkowników smartfonów każdego dnia, ogląda na swoich urządzeniach przynajmniej jeden materiał wideo.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.02.13

  • 78% badanych, przynajmniej raz w tygodniu ogląda materiały wideo w sieci a 55% badanych robi to codziennie.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.02.20

  • 500 milionów ludzi ogląda wideo z poziomu Facebooka każdego dnia. 85% tych materiałów wyświetlana jest bez dźwięku. Każdego dnia na Snapchacie oglądanych jest 10 miliardów filmów. 82% użytkowników Twittera ogląda treści wideo w serwisie.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.02.26

  • 75% osób prowadzących biznesy ogląda filmy związane ze swoją działalnością przynajmniej raz w tygodniu.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.02.35

  • 59% pracowników kadry kierowniczej mając do wyboru tekst i materiały wideo na określony temat, wolałoby wybrać filmy. 54% badanych w tej grupie przynajmniej raz w tygodniu dzieli się ze swoimi współpracownikami materiałami wideo związanymi z pracą.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.02.43

  • 69% ekspertów w branży marketingu, sprzedaży i biznesu wykorzystuje wideomarketing w swoich działaniach. 31% planuje to zrobić.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.02.51

  • 81% badanych wykorzystuje materiały wideo na swojej stronie internetowej.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.03.00

  • 93% marketerów wykorzystuje wideo w marketingu internetowym, sprzedaży i komunikacji. 96% firm B2B pranuje wykorzystywać wideo w działaniach content marketingowych.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.03.08

Marketerzy wierzą, że wideomarketing jest efektywny:

  • 52% z nich uważa, że wpływa on pozytywnie na świadomość marki.
  • 45% z nich uważa, że generuje leady
  • 42% wskazuje na budowanie zaangażowania wśród konsumentów
  • 67% badanych uznało działania wideomarketingowe za udane
  • 18% wskazało, że były one BARDZO udane

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.03.39

Wykorzystanie słowa „video” w tytule maila, podnosi prawdopodobieństwo jego otwarcia o 19%. Klikalność w linki wzrasta o 65% a liczba osób wypisujących się z newslettera spada o 26%. Jeśli film pojawia się w treści maila, klikalność wzrasta aż o 200-300%. Z kolei wykorzystanie wideo na stronie internetowej zapewnia nam dodatkowe 2 minuty czasu trwania odwiedzin.

Zrzut ekranu 2017-03-02 o 15.03.51

  • 52% zawodowców w dziedzinie marketingu z całego świata wskazuje wideo jako treści, które pozwolą osiągnąć najlepsze ROI.

Całą infografikę możecie pobrać tutaj:

https://highq.com/2017-the-year-of-video-marketing/

Koniecznie sprawdźcie też inny artykuł z danymi liczbowymi, który jakiś czas temu pojawił się na łamach YT360: