YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

Woman’s day #throughglass

Obraz1

Google Glass to okulary o tzw. rozszerzonej rzeczwistości. Dzięki wykorzystaniu ich w wideo Woman’s Day #throughglass, wczuwamy się w rolę głównej bohaterki i z zaciekawieniem stajemy się świadkami wydarzeń, w których uczestniczy w ciagu jednego dnia. Początkowo radosne nagranie przeradza się w zawierający brutalne sceny film z przesłaniem “Despite all our progress women still see this everyday. Think about it”.

Obraz2Wideo stworzone zostało przez studio Banjo Eyes Films z Londynu, a wyemitowano je 4 marca z okazji przypadającego cztery dni później Międzynarodowego Dnia Kobiet. W ciągu kilku pierwszych dni obejrzane zostało ponad 650 000 razny i dorobiło się zarówno zwolenników, jak i przeciwników. Jego celem było zwrócenie uwagi na przemoc w stosunku do kobiet. Firma Google nie brała udziału w projekcie, a ich produkt został wykorzystany dla uwidocznienia problemu.