YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

Wracamy z kolejnymi odcinkami YTBackstage! [Mariusz Pitura, Walk]

Mimo krótkiej przerwy, wracamy z nowymi odcinkami YTBackstage. Nasz talk-show w odświeżonej odsłonie będzie publikowany na YouTube co dwa tygodnie. Na pierwszy ogień, wybraliśmy 6 kampanii wykorzystujących wideo, które w ostatnich miesiącach zwróciły na siebie uwagę branży i miliona odbiorców. Gościem Aleksandry Mikołajczyk był tym razem Mariusz Pitura, dyrektor kreatywny agencji Walk. 

Mariusz odwiedził nasze studio tuż po powrocie z festiwalu branży kreatywnej w Cannes. Część z omawianych kampanii zdobyło nagrody, dlatego tym bardziej cieszymy się, że mieliśmy okazję porozmawiać o nich “na świeżo”. Za miesiąc, na naszym kanale pojawi się kolejny odcinek #YTBackstage w którym temat Cannes zostanie omówiony nieco szerzej. Tymczasem, zapraszamy na analizy kampanii takich marek jak: Pedigree, Allegro czy Payphone Bank. Nie zabrakło też akcji społecznościowych. Koniecznie sprawdźcie filmy Refugee Nation oraz The World’s Biggest Asshole.

Najnowszy odcinek YTBackstage już na YouTube:

Oto analizowane kampanie:

ALLEGRO: Wyciśnij z życia jak najwięcej…

DONATE LIFE AMERICA: The World’s Biggest Asshole

Meet Graham

Pedigree Child Replacement Programme

Payphone Bank

The Refugee Nation


YT Backstage to nowy internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu (Vine, Snapchat, Periscope). Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinkach naszej serii.

Zaproszeni goście to eksperci w dziedzinie marketingu. W pierwszej części programu analizujemy wybrane kampanie ostatnich miesięcy. W nowej formule, każdy gość pojawia się w dwóch odcinkach. Druga część to rozmowy o wideomarketingu a także wytania związane z działalnością osób, które odwiedzają nasze studio. Aleksandra Mikołajczyk, prowadząca YT Backstage, rozmawia z gośćmi o realizacjach przy których mieli przyjemność pracować a także pyta o trendy i aktualne wydarzenia związane ze światem wideo.

Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.