YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

Youtuberzy wspierają fundację Anny Dymnej w ramach akcji #dajzsiebiewiecej

Regaty YouTuberów, o których pisaliśmy w maju, nie były tylko okazją do sportowej, żeglarskiej rywalizacji oraz spotkania się środowiska twórców. Była to także możliwość, by wspólnymi siłami zrobić coś dobrego…

Aż 20 polskich twórców, którzy uczestniczyli w tegorocznej edycji Regat YouTuberów o Puchar Róży Wiatrów, włączyło się w charytatywną akcję #dajzsiebiewiecej. Za pośrednictwem platformy charytatywni.allegro.pl już można licytować przedmioty m.in. od Śmiechawa TV, Roja, CTSG, Madeline Gavi, Virena, czy Magic of Y. Wszystkie zebrane środki już wkrótce zasilą konto fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

Magic of Y

Wśród zebranych fantów, poza oficjalną flagą regat z autografami wszystkich YouTuberów, znalazł się m.in. zegarek Roja, gra Uncharted 4 z autografem CTSG, rysunek Magdy Gawęckiej, talia kart z autografami YouTuberów od Magic of Y, rogatywka Autostopem Na Koniec Świata, czapka Szwagra, koszulki z autografami Sławomira i Kajry, a nawet możliwość udziału w nagraniu odcinka z Cyber Marianem i Beksami, czy kolacja z ChocolateMilk.

Akcja #dajzsiebiewiecej zrodziła się w głowie organizatora regat – Bartka Milewskiego z Róży Wiatrów,
i zakładała przygotowanie oficjalnej flagi mistrzostw, na której swoje autografy złożą wszyscy uczestnicy. Każdy z YouTuberów mógł dodatkowo przekazać od siebie coś na licytację, a tym samym zwiększyć zainteresowanie samymi aukcjami.

„Doskonale wiemy, że twórcy bardzo chętnie wspierają akcje społeczne. Dlatego też pomyśleliśmy, że jeśli jesteśmy wszyscy w jednym miejscu, to warto to wykorzystać do czegoś dobrego. Mam nadzieję, że w ten sposób będziemy mogli komuś pomóc i nawet, jeśli zbierzemy skromną kwotę, to i tak uważam, że było warto. Takie inicjatywy są dziś bardzo potrzebne” – mówi Bartek.

Wszystkie licytacje znajdziecie pod tym linkiem:

http://charytatywni.allegro.pl/listing?sellerId=38593684&query=Regaty+YouTuber%C3%B3w+2016

Cel, na który zbierane są środki, nie był znany aż do momentu wyłonienia nowych żeglarskich Mistrzów Polski. To właśnie zwycięska ekipa Szwagrów ze ŚmiechawaTV i Jackiem Gadzinowskim w składzie miała zaszczyt wyznaczyć beneficjenta charytatywnej akcji. Decyzja była jednogłośna. Zebrane z aukcji środki trafią na konto fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Licytacje można już śledzić na oficjalnym fanpage`u Róży Wiatrów, na charytatywni.allegro.pl oraz na profilach youtuberów zaangażowanych w akcję.

Cieszę się, że serwis charytatywni.allegro.pl przydał się w przypadku tej szlachetnej akcji. Jego prostota i łatwość użycia powodują, że każdy może włączyć się do pomagania innym. Dzięki zaangażowaniu bardzo znanych twórców internetowych aukcje charytatywne mają szanse na większy zasięg, a więc także na większe kwoty uzyskane z licytacji. Warto zauważyć też, że dobroczynność staje się dla wielu środowisk – w tym także polskich twórców internetowych – niezbędnym działaniem społecznie odpowiedzialnym – przyznaje Michał Bonarowski z zespołu PR Allegro.

Tutaj znajdziecie filmy z udziałem youtuberów zaangażowanych w akcję:

https://www.youtube.com/channel/UClgXCcKSKSn3yupzyvO72sw/videos