
W nowym odcinku YT Backstage, Aleksandra Mikołajczyk gościła autora kanału „Magic of Y”. Najpopularniejszy polski youtuber-magik opowiedział nam o świecie magii, biznesu, mediów i serii swoich sygnowanych kart.
Najnowszy odcinek YT Backstage obejrzysz tutaj:
Wiele twarzy znanych z telewizji, po latach próbuje swoich sił na YouTube. W przypadku Y, wizyta w programie „Mam Talent” przeszła bez echa. Jego fani często sugerowali mu udział w talent-show, nie wiedząc, że iluzjonista już dawno ma ten epizod za sobą. Okazało się, że to właśnie YouTube był dla niego idealną ścieżką kariery. To nie oznacza oczywiście, że marzenia o występach w telewizji zostały pogrzebane. Na nasze nieszczęście, Y nie mógł jeszcze nic powiedzieć o nowych projektach nad którymi pracuje, a które być może, zahaczają o media tradycyjne. Na szczęście tajemnice służbowe nie obejmowały historii związanych z jego dotychczasową karierą i tym w jaki sposób zdobył popularność na YouTube.
Jak sam twierdzi, swoją siłę zbudował w sieci ale nie wyklucza romansu z mediami tradycyjnymi. Y nigdy nie zakładał, że zostanie youtuberem lub osobistością telewizyjną. Wszystko zaczęło się dość prozaicznie: od miłości do magii. A ponieważ w marketingu każdy chce, żeby jego produkt był magiczny, nie trzeba było długo czekać na nowe oferty współpracy…
Y opowiedział nam o najciekawszych akcjach, które realizował we współpracy z najróżniejszymi markami. Okazuje się, że to jeden z tych twórców, który mają komfort pracy z tymi firmami i organizacjami, które w pewien sposób są mu bliskie na co dzień. Y opowiedział nam o tym, że każdy produkt, który ma pojawić się na jego kanale to nowe wyzwanie. Iluzjonista musi dobrze przemyśleć, jak najlepiej wykorzystać daną „rzecz” w swojej magii. Wygląda na to, że do tej pory udawało mu się sprostać wyzwaniom. Widzowie iluzjonisty nigdy jeszcze nie mieli zastrzeżeń związanych z lokowaniem produktów, co czasami zdarza się w świecie YouTube…
Jeśli chcecie dowiedzieć się jak wygląda praca iluzjonisty-youtubera nie możecie przegapić najnowszego odcinka YT Backstage! Niezależnie od tego czy interesujecie się magią, posłuchajcie o tym co jest najważniejsze podczas realizowania swoich pomysłów na YouTube. Wizyta Y w naszym studio to kolejna cenna lekcja dla aspirujących twórców!
Sprawdź też inne filmy:
YT Backstage to nowy internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu (Vine, Snapchat, Periscope). Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinach naszej serii.
Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.