YT360.PL — Pierwszy w Polsce marketingowy przewodnik po YouTube

YT360

YT BACKSTAGE #13: Artur Filipowicz (Topowa Dycha)

Wracamy po dłuższej przerwie. Mieliśmy małe zawirowania na taśmie montażowej, jednak w końcu udało się wyprodukować kolejne odcinki YT Backstage. Po nowym roku możecie spodziewać się zupełnie nowego formatu, jednak pozwolę sobie potrzymać was jeszcze w niepewności. Tymczasem zapraszam do kolejnego odcinka. Tym razem gościem Aleksandry Mikołajczyk został Artur Filipowicz z kanału Topowa Dycha.

Spotkanie z Arturem odbyło się przy okazji jego debiutanckiej książki zatytułowanej po prostu „Topowa Dycha”. Nic dziwnego, że motywem przewodnim całego odcinka była właśnie promocja youtuberów poprzez pisanie i rynek wydawniczy. Artur opowiedział Oli o tym, co kierowało nim podczas pisania książki oraz co można znaleźć na jej stronach. Nie zabrakło też pytań o modę na wydawanie kolejnych publikacji. W końcu Artur to nie jedyny youtuber, którego twórczość można było znaleźć w tym roku w Empikach. Nasz gość razem z prowadzącą, zastanawiają się co kieruje twórcami contentu wideo, którzy decydują się na wydawanie książek.

Nowy odcinek YT Backstage na pewno powinni obejrzeć fani kanału Topowa Dycha. Dowiedzieliśmy się, że nad poszczególnymi odcinkami pracuje znacznie więcej osób, niż mogłoby się wydawać. Co ciekawe, w produkcję zaangażowani są nawet Brytyjczycy! Oczywiście w naszej rozmowie nie zabrakło wskazówek dotyczących tego, jak od podstaw wygląda przygotowywanie kolejnych materiałów. Twórcy wideo oraz początkujący youtuberzy na pewno znajdą tu wiele cennych rad.

Jak przystało na serię YT Backstage, nie ominęliśmy wątków związanych z wideomarketingiem. Padło też fundamentalne pytanie: „jak zarabiać na YouTube?”. Artur opowiedział też o swojej współpracy z siecią partnerską Mediakraft. Dowiedzieliśmy się również jak wyglądają kwestie związane z prowadzeniem kanału, na którym prawie w ogóle nie pojawia się twarz twórcy.


Sprawdź też inne filmy:

YT Backstage to nowy internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu (Vine, Snapchat, Periscope). Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinach naszej serii.

Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.