
Mimo że 14 odcinek #YTBackstage powstał jesienią ubiegłego roku, mieliśmy drobne problemy techniczne, które uniemożliwiły jego premierę przy okazji premiery e-booka Matta. W końcu jednak nadszedł ten dzień, dlatego niezależnie od tego czy czytaliście “33 rzeczy, które powinien wiedzieć każdy YouTuber”, zachęcam do obejrzenia najnowszego odcinka naszego talk-show, którego gościem był Matt Olech.
Jeśli interesuje Was e-book, którego Matt napisał aby pomóc początkującym vlogerom w stawianiu pierwszych kroków na YouTube, zachęcam do pobrania go z linka poniżej:
Polecam również recenzję książki, którą miałem okazję popełnić we wrześniu:
A oto co ciekawego znajdziecie w 14 odcinku #YTBackstage:
- Dlaczego youtuberzy wydają książki?
- Jak połączyć rolę twórcy i menedżera?
- Czemu e-book a nie zwykła książka?
- Jak nauczyć się tworzyć i zarządzać treściami na YouTube?
- Kiedy youtuber zaczyna traktować swój kanał jak biznes?
- Jak wyglądała pierwsza współpraca reklamowa Matta?
- Jak wyglądają kampanie w których klient narzuca twórcy swoją wizję?
- Co jest sekretem kanału Vlog Mateusz?
- Jak wygląda workflow Matta?
- Czemu Matt zrezygnował ze współpracy z siecią partnerską?
Mam nadzieję, że powyższe pytania skutecznie zachęcą was do obejrzenia całej rozmowy, którą Aleksandra Mikołajczyk przeprowadziła z Mattem Olechem.
Sprawdź inne odcinki #YTBackstage:
YT BACKSTAGE #13: Artur Filipowicz (Topowa Dycha)
YT Backstage to nowy internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu (Vine, Snapchat, Periscope). Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinach naszej serii.
Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.