
W programie YT Backstage gościliśmy do tej pory przedstawicieli dwóch sieci partnerskich. Byli to Ryan Socash z Media Kraft oraz Łukasz Skalik z Epic Makers. W piątym odcinku naszej serii, przyszła pora na trzeci z największych polskich MCNów czyli LifeTube. Gościem Aleksandry Mikołajczyk był Kamil Bolek.
Z PR Managerem LifeTube nie spotkaliśmy się po raz pierwszy. Zachęcam was do przeczytania rozmowy z Kamilem, która pojawiła się na łamach YT360.PL we wrześniu ubiegłego roku. Wtedy skupialiśmy się głównie na pewnych mechanizmach rządzących światem YouTube i twórców wideo. Tym razem, Aleksandra i Kamil skupili się głównie na samej sieci partnerskiej oraz jej relacjach z klientami oraz twórcami, których MCN reprezentuje.
- Czy rola PR managera w sieci partnerskiej YouTube to trudna praca?
- Jakie nietypowe wyzwania spotykają Kamila w jego pracy?
- Przez jakie kryzysy trzeba przechodzić?
- Jak sieć partnerska pomaga twórcom?
- Czy media tradycyjne zaczęły interesować się serwisem YouTube?
- Z jakich kampanii LifeTube Kamil jest najbardziej dumny?
Na te i wiele więcej pytań, nasz gość odpowiada w najnowszym odcinku YT Backstage.
Zachęcamy was również do obejrzenia poprzednich odcinków serii:
YT Backstage to nowy internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu (Vine, Snapchat, Periscope). Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinach naszej serii.
Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.