
Na naszym kanale właśnie pojawił się ósmy odcinek talk-show YT Backstage. Gościem Aleksandry Mikołajczyk był tym razem Krystian Botko z Talent Media.
Krystian opowiedział nam czym tak na prawdę zajmuje się Talent Media. Jak sam twierdzi, firma, którą reprezentuje, zapewnia kompleksowe usługi komunikacji marek na YouTube. Dla marek są agencją lub domem mediowym, dla twórców siecią multiplatformową. W przeciwieństwie do MCN’ów, Talent Media świadczą usługi w znacznie szerszym zakresie. Marketer otrzymuje tutaj cały pakiet usług, które normalnie są rozbijane na kilka różnych instytucji.
Współpraca z Talent Media nie wyklucza angażowania w akcje youtuberów, którzy są zrzeszeni w innych sieciach partnerskich. Jak twierdzi Krystian, na rynku jest miejsce dla wszystkich, dlatego istnieje możliwość odkupienia danego twórcy na potrzeby wybranej kampanii. Z wywiadu dowiecie się również jacy eksperci współpracują z Talent Media i co jest ich specjalnością. Ola spytała również o klucz do sukcesu firmy, która w ciągu 9 miesięcy stworzyła platformę o której stało się głośno.
Studio Tymbark to wielki sukces marki oraz Talent Media. Spytaliśmy o to co najczęściej interesuje marketerów, czyli o budżet podobnych akcji. Przy okazji tego pytania, Krystian opowiedział o proprocjonalnym inwestowaniu pieniędzy w tego typu akcje. Zwrócił też uwagę na problemy, które klienci mają z porównywaniem kampanii wideomarketingowych w sieci z reklamą telewizyjną.
W rozmowie nie zabrakło wiedzy praktycznej. Przy okazji tematu budżetów, Krystian dał nam konkretne rady związane z rodzajem reklam, które opłaca się kupować w sieci w zależności od potrzeb.
Kolejny temat podjęty w ósmym odcinku YT Backstage to współpraca z youtuberami. Krystian opowiedział o tym w jaki sposób pod skrzydłami Talent Media znalazł się Cyber Marian czy Agnieszka Grzelak. Przez całą rozmowę wracał również temat Studia Tymbark, które można uznać za największy sukces firmy dla której pracuje Krystian.
Jeśli jesteście ciekawi co Talent Media może zaoferować twórcom i markom, koniecznie obejrzyjcie nasz najnowszy odcinek YT Backstage!
Sprawdź też inne filmy:
YT Backstage to nowy internetowy talk-show nagrywany w prawdziwym studiu telewizyjnym. YT Backstage to celne pytania i merytoryczne odpowiedzi dotyczące wideo w Internecie, produkcji filmowej nastawionej na emisję w sieci, nowych form wideo marketingu (Vine, Snapchat, Periscope). Jak marki odnajdują się na YouTube? Co stoi za współpracą z youtuberami? Czemu kampanie wideomarketingowe są tak drogie? Czy twórcy internetowi bardzo chętnie podejmują współprace z markami? Które kanały najszybciej się rozwijają i dlaczego? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w kolejnych odcinach naszej serii.
Aleksandra Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media, przepyta ekspetów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Backstage to YouTube od kuchni, czyli praktyczne know how prosto od specjalistów i youtuberów.